17 september 2016

GEBOORTEKAARTJE FAYA


Het was even spannend, maar gelukkig, een paar dagen voordat we op vakantie zouden vertrekken was ze daar. Faya. Ons nichtje. Met een volle bos donkere haartjes werd ze geboren!

Speciaal voor Faya heb ik een custom geboortekaartje ontworpen. Een lang formaat met een fijn patroon van bolletjes en hartjes, in de kleuren zwart en peach. Het kaartje werd verzonden in een transparante envelop, gevuld met XXL confetti. Een feestje op iedere deurmat dus!





Lieve Melanie & Ralf, geniet van jullie prachtige dochter!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart! Die confetti is ook echt een leuk idee. Ik heb voor mijn nichtje ook twee kaartjes gemaakt. Ook ik ging op vakantie... en het kindje werd juist in de vakantie geboren. Gelukkig had ik hun al mijn open bestanden gegeven en kon de drukker wat aanpassen :-).

    BeantwoordenVerwijderen